Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mysteriet med Palles sko..

En vanlig Torsdag i skolan.
Förrutom ett litet bus, som gjorde dagen speciell.
Någon dag under tiden i skolan, går jag förbi Annies skåp och kollar snabbt in, ser ett par rosa skor som jag ver är Paulines och tanken går väldigt snabbt igenom mitt lilla huvud och jag smyger in i skåpet och tar en sko. Snabbt, Snabbt tillbaka till mitt skåp och lägger in den, Johanna ser alltihop & Olivia får veta allt något senare. Den sista som får reda på det är Sofie, sedan ingen annan...

Senare på dagen, när vi har slutat:
De ser att skon är borta och letar öööverallt (utom i mitt skåp, där den ligger så synligt som på översta hyllan längst fram) mehehehe.
Pauline, Annie & Maria springer runt i skolan och letar, och då passar jag på att lägga in den i Paulines skåp. När de sedan kommer tillbaka så frågar jag om de har letat i hennes skåp, och de säger:
''Ja, såklart''
Suck, plan B går igång när de ovetande tjejerna har stuckit med Sofie och Vi andra sticker ut den andra vägen med skon i högsta hugg. Vi komemr på att vi ska låtsas att vi hade hittat skon ute på skolgården och vi rullar den i snön och doppar den lite i en vattenpöl.
Sedan springer vi emot de andra och skriker att vi hade hittat den. De skrattar och ropar ''YEEY'' medans vi ser lite allmänt luriga ut. De misstänkte oss bara lite men de trodde på oss när vi sa att vi verkligen hade hittat den, och när vi sa saker som;
'' Meh, vaddå skulle vi rulla den i snön och doppa den i en vattenpöl eller? ''
hahahah!

Pauline fick sedan veta att det var jag, med hjälp av de andra, hela tiden.
Men håll med om att de blev lite äda ..

Postat av: Johannisen

och du blev oxå ägd. för du kan inte ens stava Ä.G.D.

2009-02-26 @ 20:13:04
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

Skit på dej :)

2009-02-26 @ 20:36:24
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: såfai

hur skulle ja veta det när ja inte ens var i skolan då?..

då jag förstog att ni tagit skon var när du log mot mig konstigt när vi fråga om ni tagit skon, men i knöööwww att ja inte såg när ni höll på med skon

2009-02-26 @ 21:37:44
URL: http://sofie-andersson.blogspot.com
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-