Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Melodifestivalen 09

Idag var jag på genrepet i Göteborg inför melodifestivalen ikväll.
De tävlande ikväll är, (för er som inte vet)

Nina Söderquist, Jonatthan Fagerlund, Shirley Clamp, Emilia ( I'm a big big girl tjejen), Alcazar, Scotts (dansbandskamps killar), Caroline af Ugglas & Marie Serneholt.

Programledaren var en riktigt kul tjej, bytte om mellan varje låt också. Jag vill inte avslöja för mycket, men här kommer lite bilder:






Jag gjömde ju berätta att alla var osminkade och hade ofixat hår, så alla såg helt trötta och mycket annorlundare ut än vad de brukar! Lite läskigt..

Annars var låtarna ganska bra. Bättre än vad jag hade väntat mig, men det var kul i alla fall. Här har ni mig och brorsan.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-