Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Läskigt!

Jag fyller ju år på fredag. 16 hela år.
Och vad jag har hört så får jag inte planera något under dagen, jag får inte ha några planer. Och de vägrar säga något. Luriga, de är vad de är. Jag ska tydligen firas på torsdag istället, för då kommer lite folk och vi ska äta tårta. Men på fredag.. På min dag.. Jag vet inte vad som kommer hända med mig. Jag har inte änns några misstankar.
Aaaah, detta är väldigt läskigt!

By.the.way. så är detta mitt 100de inlägg!
Grattis till mig.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-