Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

HEJ FREDAG

Ja, hej på dej också såklart.
Idag var det fredag, för er som har missat det, och det är en hyfsat chill dag i skolan. Med Engelska, So och Bild.
Sedan drog jag in till Kungsbacka med Maria & Annie + Ida & Emil. Vi gick till Sytjänst, där Ida och Maria köpte dragkedjor till sina balklänningar. Sedan delades gruppen och Jag & Maria drog till Kungsmässan och köpte koftor, örhängen och Glass. Mumma kademumma.

Sedan när Maria hade dragit hem med sin pappa, så hängde jag med min mor och handlade (bl.a. GODIS!) och sedan åkte vi hem och åt grillad kyckling & camben.
Nu sitter jag här och mumsar på min stora godispåse och hade plannerat på att se någon trevlig film ikväll. Imorgon, och hela helgen, blir det SM i konståkning! Där mina tjejer ska åka, så heja på Team Spirit & Convivium! wiiehoo!
See you later!
♦ el kramo grando ♦


Postat av: Anonym

Convivium****** hahahaha, flant :P <3

2009-02-27 @ 19:57:07
Postat av: Emmpo

Det står ju de :)

hahahah!

De heter flans!**********

2009-02-27 @ 20:20:42
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-