Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Girls in the heaos

en stund efter städningen och då jag köpte godis, popcorn & bullar. Så kom tjejerna. Annie, Pauline, Maria, Sofie och sist men inte minst Olivia. Jiiiihaaa, visst hade vi kul. Det hade i alla fall jag. Haha. På shemat stod Kungfu Panda och massor med godis, som vi lyckades äta upp innan filmen hade startat..
Annie hade med sig choklad och Olivia en cola. Är de inte det snällaste eller vad? Efter den (asgrymma) filmen så åkte Olivia till träningen, men de andra stannade kvar en stund. Den biten ska vi hålla hemlig..
Men när Annie , Maria och Palleline hade brummat iväg på sina gangstamoppar så kollade jag och Sofie på film och käka pizza . Mums.
Syrran var fotograf idag, och md tanke på hennes knappa ålder på 5 år så tycker jag att hon lyckades bra... (Efter några 20tal bilder..)
Pussar på de bästa tjejerna!


Och Stora gratulationer till Tjejen som saknas, Johanna Alsterberg, som tog och VANN guld i Ungern idag! =D GRATTIIIIS!


Postat av: sofie andersson :P

congrat´s sötnos (:



men duh, skicka alla bilerna till miiiiig :)

2009-02-22 @ 09:46:25
URL: http://www.sofie-andersson.blogspot.com
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-