Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bokstäver & ridhjälmar

Tjeckade Melodifestivalen ikväll och vad ska man säga?
Jag tycker det blir bättre och bättre för varje deltävling men Petra Mede är fortfarande min favorit. Hon kan i alla fall uttala sitt namn istället för att förkorta det. E.M.D, B.W.O. Eller förlänga det?
RIGO & the TOPAZ SOUND feat RED FOX
Vilklet klyftigt artistnamn, där hade dem tänkt till..
eller nåt.
Jag tänkte på samma sak som Petra, Var det inte låten som skulle ta 3 minuter? ..
Och Alexander Bard? Hahahah! Ibalnd så tror jag att han dricker mer glögg än Björn Gustafsson.. Ridhjälm, ridstövlar + piska? Jag kunde knappt koncentrera mig på låten. Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt. Just i det tillfället som jag såg det så skrattade jag i alla fall.
Haha. Ha det bäst!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-