Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

10, 9, 8, 7..

..6, åmme sluta då, 5 , 4 , lägg av me det där 3 , 2 , 1..... 0
ÅH melenium 2 du e så på
Åhåh vi alla längtar så, mellenium 2
å va ska häääända dåå?..


KAN INTE SLUTA SJUNGA PÅ DEN.
jag har inte änns hört den idag!
ganska irriterande..

(om du ska lyssna på den, sänk innan slutet kommer, eller bli döv.., ditt val)


Åkey, ingen aning vad det här är för video, men det var den enda jag hittade med rätt låt.
Jag finner tjejerna ganska underhållande, men vet inte om jag skrattar med dem eller åt dem..
Har inte bestämt mig riktigt..

Postat av: Olifia

BÄSTA LÅTEEEEEN ! YAHOOO

2009-02-22 @ 19:00:07
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-