Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

syrran och jag

Idag är det jag och min syster hemma och vi har gjort massor av köttbullar som vi nästan har ätit upp (sparar några till broshan som är hemma senare) Om ni är duktiga på att räkna så räknar ni snabbt ut att det blir ca 20 stycken var (om vi sparar några till broshan då). Sedan tror jag att jag kokade makaroner till 7 personer, men vi är ju en mat-familj så allt går ner om man bara vill.


Saras portion.                                                        Emmas portion.


Saras andra portion.                                               Emmas andra portion.


Emma & Sara. Happy Happy Happy.

Postat av: Frida

systrar är bland det bästa som finns. oftast

<3

2009-12-11 @ 20:49:07
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-