Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

söndagsöppet

Idag blev jag väckt klockan halv tio på brund av att mormor och morfar skulle komma hit klockan 10 och vi skulle baka pepparkakor. Trevligt men tidigt i Emmas schema, så jag bakade pepparkakor så det rök om det och sedan åt vi alla lunch tillsammans efetr att ha gjort några pepparkakor extra fina med glasyr överallt. Efter lunchen så däckade jag i soffan och halvsov/sov där i nästan två timmar innan folk började peta på mig och fråga om inte jag skulle och träna idag. Klart jag skulle, så jag tog mig in till kungsbacka (fick skjuts av mormor och morfar som skulle hem) och jag tränade med Matilda tills varje muskel brände i min kropp. Sedan åkte jag hem och fick dessutom lite underhållning på bussen av vår älskade Mats Vet Allt, som satt och pratade om att då är då och nu är nu och det är det och gjort är gjort hela tiden. Han nämnde också att Mats vet allt ett antal gånger, men när gör han inte det? Nu är klockan nästan 8 och jag tänkte ta 1 gleeavsnitt och sedan börja med Box 2 i One Three Hill boxarna jag har lånat av Olivia, 1an avklarade jag förra veckan, riktigt bra.


Min bror försöker se otroligt cool ut, och lyckas (?) medans jag gör lite reklam för bilddagbolen och äter en pepparkaka som inte verkar vara beredd på att dö ännu..


Några av de kakor jag dekorerade på min fina Oboybricka.

Postat av: Annika

mysigt att baka pepparkakor :)

2009-12-06 @ 20:15:04
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-