Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

sammanfattning av 2009

Årets roligaste
Oj, antagligen sommaren. När vi dygnade för det var sjukt kul. Bruno och Benjamin får vara en del av det roligaste också. Dem har framkallat många skrattanfall.

Årets tråkigaste
Extrauppgifen på datakunskapen för några veckor sedan.

Årets låt
With me - Sum 41
Breathe - Taylor Swift
The olny ones - Melodyclub
I've got a feeling - Black Eyed Peas

Årets komiker
Johan Rheborg

Årets musiker
Paramore, Sum 41..

Årets Kändis
Robert Pattinson

Årets radioprogram
Knappen & Hakim, as always.

Årets TVprogram
Glee. Den enda Tvprogram/serien detta året som jag har sett alla delar, och till och med sett alla delar som har kommit ut på internet. Se programmet!

Årets film
New Moon

Årets bok
Alla Twilightböckerna. Mest Breaking Dawn.

Årets minne för livet
Det måste vara den svåraste frågan, jag kan sitta och räkna upp saker tills imorgon, men sommaren som sagt, och alla crazy saker jag och mina vänner har hittat på.

Årets Youtubeklipp
Svårt val, men jag kan lätt säga, 100 funny fallsVem var det som kasta, Benjamin och den här, den härden här, den här och den här.

Årets mat
Mcdonalds måste jag nog säga.

Årets dricka
Coca cola utan tvekan.

Årets länder
Som jag har besökt? Sverige, Danmark, USA.

Årets varmaste
USA

Årets kallaste
Jag och Olivia virrade runt i göteborg i någon timma i många minusgrader.

Årets fail
Jag tappade min mobil i toaletten, var tvungen att köpa ny.  

Årets nya
Ljud och Bildskolan.

Årets gamla
Mobilen som jag använde när den som jag tappade i toan inte funkade.

Årets bästa köp
Guldpass på Liseberg.

Årets sämsta köp
All den där jävla maten/godiset/fikan/drickan. Inte okej.

Årets dödsfall
Michael Jackson.

Årets sorgligaste
10 juni - 9b1 splittras.

Årets spel
Haha. Buzz eller Singstar.

Årets lättaste
Ha roligt.

Årets jobbigaste
Slut på pengar, exakt hela tiden.

Årets lyckligaste
Antagligen någon gång under vårterminen med niobeett.

Årets
Liseberg, lätt.

Årets bild

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-