Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

på jobbet

Väckarklockan gick klockan 6 och mitt liv gick lite sönder när jag förstod att det inte var falsklarm (som det var en gång förra veckan). Jag satte mig upp efter kanske 10 minuter och stängde av larmet. Sedan lade jag mig ner för att räkna till 10 innan jag skulle gå upp, men jag kommer inte ihåg att jag räknade till mer än 5 och sedan blev det bara suddigt.
Jag vaknar upp någon gång senare och minns efter några sekunder att larmet hade gått igång innan. Jag ser på klockan som visar 6.40 och suckar högt innan jag går upp ur sängen och klär på mig. Sedan, efter en snabb frukost och en tofs extra i håret så tittar jag ut genom fönstret och funderar på om det är okej att, på en lovdag, se sin skolbuss åka förbi, då man snart ska åka iväg från huset. Jag kommer fram till att det inte alls är okej och halvsover i bilen mot jobbet istället. Jag träder in, rädd för att bli tvingad att räkna begagnade avloppsrör igen, men finner istället de roliga hyllorna i det lilla lagret, där jag och min bror skulle räkna alla muttrar, skruvar, järnrör, element delar, spikar och allt som nu kan finnas i ett lager. På varje hylla så var det ca 120 olika sorters skruvar eller muttrar, och det var allt från 1 stycken i varje avdelning, till över 1000. Jag tror att rekordet på flest av samma sort blev 1145 stycken, det var några silvriga järnsaker som självklart låg på översta hyllan och som självklart jag fick räkna. Sedan var det bara att fortsätta räkna. Och vissa av skruvarna eller rördelarna var inte särskillt använda utan väldigt smutsiga också, så händerna blev ju inte så fresha. Men man klagar väl inte så mycket när man får pengar för det. Det var ju inte diarré rören om förra året i alla fall.   

bror räknar silvriga böjda saker.


Saker som ska räknas. (man kan tro att det är precis likadana vita saker som ligger i de olika hålen på bild 2 men nejnej, det skiljer ½ - 2 cm på varje. Mycket viktigt.


Mums.


Till lunchen blev det underbara Subway.


Får man kaka oxo?


.. Och sedan fortsatte vi att räkna tills klockan slog 16.30. Härligt härligt. 

De hyllorna som man kan se på filmen räknade vi idag. Varje tusan till hål i hyllan också:
Helt crazy.

Postat av: Olivia

hahaha, får man kaka OCKSÅ?! härlig dag du hade <3 pengarrrr :D

2009-12-29 @ 22:16:19
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-