Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mina senaste timmar

Det gick ingen buss från denna ruttna förort igårkväll så jag fick ta moppen hem till Johanna där vi åt godis och såg på hela idol för en gångs skull (jag brukar oftast bara hinna med att se vem som blir utröstad) Sedan så bäddade vi sängen i ståhej och låg och pratade och skrattade halva natten innan johanna var tvungen att sova eftersom att hon skulle upp klockan 6 och morgonträna. Jag låg själv kvar och klockan 10 kom Johanna hem igen och väckte mig , vi såg på High School Musical 2 på TV och halvsov innan jag drog mig ner till kungsmässan och köpte nya skor med mamma och Sara, mamma erbjöd sig att köpa nya skor till mig igår eftersom att hon såg hur mina skor såg ut. Hon slängde de väl använda "gamla"  (3 månader gamla) , älskade skorna och sa åt mig att köpa bra skor och sluta släpa fötterna efter mig. Jag kan väl göra en sak i taget, så idag köpte jag bra skor (nästan lika dana fast med lite pälsmys på) men det där med att sluta släpa fötterna när jag går, då måste jag nog vänja mig vid att vakna 5.50 varje dag först. (dvs, kommer aldrig hända). På kungsmässan såg jag även Andreas Carlsson som var där och signerade sin bok, trevligt.

Mina föredetta skor, fick gå med tofsar runt dem för att sulan skulle sitta fast.


Andreas står och ser glad ut. Emma står och ser ledsen ut, för hon blev utelåst från sitt hus idag så hon satt och väntade på att någon skulle komma hem ett långt tag innan hennes mamma och Sara anlände och räddade henne från den kalla kylan och hungern.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-