Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

med detta säger vi faktiskt godnatt

 - Bra låtar.

Imorgon åker jag, Johanna, Olivia och Dagge till Liseberg som vi har plannerat länge. Ja, ni läste helt enkelt rätt, vi har plannerat. Det chockade mig lika mycket som det antagligen chockade er. Men vi ska dit hade vi tänkt och innan det så ska jag på en liten musikal med la familia. Det snöar fortfarande sjukt mycket och jag börjar fundera på om vi kommer ut ur dörren imorgon eller om jag kan gå ut direkt från mitt fönster på andra våningen.

Men jag ska ladda min kamera nu, så får ni massor av fina bilder nästa gång vi hörs.
Ingen vet när. Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-