Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

julaftons bilder


Julkul


Sara kör dagens outfit posen.


:)


Sara och tomtebloss.


Några av paketen..


Nämen kolla, Jultomten!


Många av mina julklappar jag fick idag, After Eight lådan står nu tom brevid mig.


Mycket trevliga presenter, min familj känner mig.


Hej nya objektiv. Vi testkör imorgon om jag vaknar innan det blir mörkt.

Familjebilderna och det får ni senare, jag får sno föräldrarnas kamera så klirrar jag det sedan. Mina tråkiga bilder visar ju inte direkt den trevliga stämningen. Iår var det som vanligt Familjen och Mormor och Morfar som firade tillsammans. Alltid lika kul.

Postat av: Frida

fick den bilden också(:

fast jag var med när vi köpte den, så jag visste att jag skulle få den. :D

2009-12-25 @ 17:08:25
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

*boken

vafan o:

2009-12-25 @ 17:08:53
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-