Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

HAHAHA

Alltså, det här var ju bland det roligaste på länge. Jag skrattade så att jag fick tårar i ögonen när "Jacob" kom in genom dörren. Herre min skapare.

Postat av: Dagge

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHA! DETTA VA SÅ SJUUUUUUUKT KUUUUL ! HAHAHA xD

2009-12-02 @ 23:22:59
Postat av: frida

(:

hahahaha!!!!!!!! (matte-john) jag ska gifta mig med den där edwarden. eller jacoben. för då får man världens sötaste barn:DDDDDDDDD

2009-12-03 @ 08:13:06
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-