Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Gothia Towers

Jag håller på att klippa ihop en liten film från min och johannas dag, men här får ni 2 bilder som jag tog (dock med min mobilkamera) uppe i Gothia Towers som vi bestämde oss för att besöka.
Vi kom upp på högsta våningen så stod det en finklädd snobbig snubbe som tog emot oss. Han hälsade artigt God Afton och frågade om vi skulle till baren eller om vi skulle till restaurengen. Vi tvekade lite innan vi berättade att vi bara ville titta på utsikten. Haha, undrar hur gamla han trodde att vi var..


Postat av: Olivia

hahaha va söta ni är xD grymt sa grisen!

2009-12-31 @ 00:05:39
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-