Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det är mörkt inne på pizza hut

.. men jag lyckades ändå ta 2 ganska lyckade bilder och en bild som man kanske ser vad det föreställer. Jag, Frida, Emmy och Mathilda tog 2 timmar på nordstan och vi firade det med att dela på en familjepizza på Pizza Hut, stället med flera av världens goaste pizzor.


De två söta flickorna Mathilda och Emmy.


Jag tror att det här föreställer Frida och mig. Men man vet ju aldrig.

Efter Göteborg så drog jag tillbaka med tåget, där både jag och Frida somnade så att vi blev väckta av kontrollanten som inte trodde att vi hade betalat. Sedan gick jag vidare mot kungsmässan och satt där ett tag med Johanna, Olivia och Dagge. Vi ringde både Hubbe och Jocke, som nog inte trodde att vi var så kloka i huvudet, men när skulle någon tro det egentligen? Det blev som vanligt mycket skratt och misstolkningar men det är ju det som gör mina måndagar hela.

Postat av: Frida

det ser ut som om jag har ett finger utstickande från hakan...

och underbett, fast det har jag förstås.

2009-12-14 @ 20:18:31
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: DAgge

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! SÅÅÅ JÄVLA RÄTT FRIDA! xD HAHAHAHA

2009-12-14 @ 20:30:15
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-