Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Calle

Lilla lilla gubben. Det var kärlek redan vi första ögonkastet. Och jag har följt honom sedan dess, vad stor han har blivit. Det känns som om jag känner honom lite, och visst kanske man gör det, mer än innan i alla fall. Men jag har aldrig gråtit för musik, förrän han sjöng vinnarlåten. Visst, jag storgrät inte, men en liten tår kom det allt. Calle lille, jag bryr mig inte så mycket om du vinner idol eller inte, du har i alla fall vunnit mitt lilla hjärta..
[men jag hoppas ändå att ingen ser min mobilräkning nästa gång..]


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-