Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

zömnig

Olivia somnade i knät på mig alldelles nyss mitt i Djungelboken, så jag smög upp för att fixa något att sova på och såg datorn bara lysa upp och tänkte berätta det för er. haha, nödvändigt va?
Men jag vet inte om jag vågar väcka sömntutan. Hon snackar om bland annat ost och att ''hon kan göra det senare''. Och precis när jag tänkte väcka henne så sa hon Edward och log. Hjälp, jag vet inte om jag vågar möta hennes ansikte om jag precis väckte henne ur sin bästa dröm. Tro mig det har hänt förut, och hon gillade mig inte så mycket sedan.
Men nu bröjar även jag känna mig lite pömsig så jag får väl utmana ödet och väcka liv i Olivia.
Om jag inte uppdaterar imorgon så vet ni varför..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-