Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

i miss the days

Det verkar som om jag blir kvar här i natt, så det kommer nog inte bli så mycket mer uppdatering än såhär idag. Nu ska jag och Matilda ner och hämta pizzorna. Johanna har precis slutat efter några timmars träning, då jag och Matilda åt fiskpinnar, sprang runt barfota i ösregnet och spelade monopol.
Johanna vet inte att jag är kvar här, haha, så det blir en liten överaskning för henne, hon tror att jag är hemma nu. Moahahha, and then Emma goes evil again.


me and my buddys

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-