Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tv

Yes, det är min plan för resten av kvällen. Jag känner att jag behöver en dag i soffan ed min oboymugg nu. Jag har inte haft det på länge. Headern får nog vänta tills imorgon är jag rädd. Men ni klarar er väl, hoppas jag, om inte så kan ni ju lämna ett kuvert med pengar till mig på eran dödsbädd för jag är nämligen helt luspank.
Det är ju hela 7 dagar tills studiebidraget kommer, och jag ska leva en hel vecka till, pank. Det kan ju bli intressant. Speciellt med tanke på att jag varken har busskort eller bensin.
Det verkar som om jag har en underbar vecka framför mig. Eller, ja, vi börjar ju skolan på tisdag. Så då antar jag att jag har fått mitt busskort. Får vi väl hoppas i alla fall. Sanningen är att jag har fått det, men inte orkar gå och hämta det på posten. (latheten slår till, än en gång)
Men jag överträffade mig själv idag faktiskt och gick och beställde en klipptid. Tänkte att man kanske vill göra ett gott första intryck i sin nya klass, och inte komma med ett rufs uppsatt i något som ska likna en tofs.
Men nej, nu drar jag för idag och spenderar kvällen vid tvn som sagt. Kvarteret skatan går väl idag, om jag inte minns fel?



Postat av: Frida (Liljeberg)

Mitt busskort ligger också på tempo och väntar på mig.

Intressant, mycket. (:

2009-08-13 @ 22:43:44
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-