Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tio

Idag firade jag och Johanna min tionde gång på Liseberg i ösregnet. Vi åkte, sprang runt, spelade och skrattade. Just like the good old days.
Det blev även Lotta på Liseberg hela kvällen med alla möjliga artister. Men kvällens stjärna var ju helt klart Mojje som spelade sjukt bra elgittar, sjöng blinka lilla stjärna och andra underbara låtar medans hela publiken hoppade. Men det var inte med på själva tvprogrammet ifall ni tittade, vilket jag tvivlar på. haha.
Men sedan kom vi tillslut hem med tåget vid 22 och cyklade hela vägen hit upp till Johannas hus. Eller, jag åkte bara med medans Johanna cyklade. Mehehe.
Men ni får inte tro att det här är det enda ni får, för såklart blir det film när det nu blir klar.
Så nu får ni bara vänta.... och vänta..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-