Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tävlar!

Nu är jag med i en tävling på Fokis.se, och I hope, I hope, I win!
Jag läser Fokis varje damn dag, så sjukt kul och söt blogg.
I tävlingen, som alla kan vara med i, så får man välja vilken produkt som helst från gagetgirl.se som man FÅR om man vinner. Helt sjukt.
Jag har valt den här supercoola Laptopen. Alltså, hur cool som helst!
Här är den, värd 16.500 riksdaler. Helt insane om man vinner, det skulle vara så sjukt underbart med en ny dator. Jag har ju inte ens en egen. Och en såhär snygg? Emma skulle bli överlycklig! 

Foki är bäst, följ hennes blogg! Ett litet tips ♥

Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack vad kul! :D Hur äre med dig?

2009-08-25 @ 16:03:45
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: rebecca

SV; okej visst ;)

2009-08-25 @ 16:25:45
URL: http://mariarebeccaa.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-