Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nu ska jag köpa lördagsgodis!

problem 1: Jag är luspank.
problem 2: Byxorna jag har på mig har ett ganska synligt hål på den mer privata delen där bak och jag måste bestiga en trappa för att kunna byta dem mot ett par utan hål.
problem 3: Jag har inga pengar.
problem 4: Jag måste sluta äta godis hela tiden, och att köpa en stor påse hjälper kanske inte, elelr så firar jag bara den sista delen av sommarlovet. Ja det verkar som en tillräckligt bla anledning för en extra stor påse.
problem 5: no money.

Postat av: Louice

hahaha! känn dig ägd emma.

2009-08-15 @ 16:26:08
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: Emma

du kan va ägd :)

2009-08-15 @ 21:47:18
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-