Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nu börjas det

3 mattediagnoser, mediekonsumsions uppsats, grupparbete om kommunikation, Skriv en egen film och gör ett konceptdokument om den (då ska man alltså veta vad ett konceptdokument är!), Samhälls frågor, sköta en ny skolblogg.  
Och det var ju bara denna veckan. Det kanske är dax att jag tar mitt förnuft till fånga och gör något nyttigt istället för att bara sitta här och lyssna på musik. Jag antar att det har börjat nu, den där jobbiga stressiga tiden då man förlorar sitt privatliv pga alla dessa läxor och att man alltid gör dem i sista sekunden. Nej nu får jag sluta tjata och börja jobba.

Men man måste ju trots allt le, även om livet är jobbigt.

Postat av: Frida (Liljeberg)

BÖRJA INTE MED SAMHÄLLEN UTAN MIG! (:

2009-08-31 @ 19:33:27
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-