Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

mitt i en tsunami

Jag känner att mina inlägg om twilight och Robert Pattinson kommer i vågor här på bloggen, och just nu är jag inen i någon sorts tsunami. jag jobbar och jobbar på en film om gårdagen på Liseberg, så jag tänkte att ni kan sitta och titta på den här videon när Robert försöker prata franska om och om igen sålänge.


Alltså hans skratt, måste vara det gulligaste som finns!
Min bror undrar varje gång varför jag sitter och ler som en tönt när jag har haft Rob-maraton vid datorn. Jag tror i alla fall att de flesta tjejerna har upplevt ungefär samma sak.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-