Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lite crazy

Den här helgen kändes lite crazy. Som de gamla goda dagarna i början av sommarlovet. Fredagen vet ni redan hur den började och sutade. Lördagen lite grann, när jag kom hem till Johanna så kom Olivia också, nästan samtidigt. Vi tittade på scary movie 2 och åt godis som aldrig förr. (okej, vi har gjort et förr men det kändes bara bra att skriva så) Sedan skulle vi sova, så vi bäddade bäddsoffan och jag berättade en spökhistoria om ....Björn igen. Måste vara 3e eller 4e historian nu. Vi lekte även med tandpetare och godispåsar en stund.
Sedan vaknade vi upp imorse och satt och sjöng på piff och puff sången och åt godis tills vi kom på att vi kaske skulle äta frukost. Så då gjorde vi det, och tittade på hannah montana & wizards of waverly place. haha, favoriterna. Men vi skulle ju göra något av dagen, så vi drog oss (halvsprang) till tåget mot göteborg där vi köpte väskor, plånböcker och mcdonalds för alla våra pengar. sedan välte vi vattenflaskor och blundade för alla frestelser som 70% på rut med flera och monki. suck.
Jaja, jag fick mig e ny stor väska och en blå stor plånbok, där jag kan få plats med alla mina kvitton. Mycket trevligt. Nu hade jag tänkt mig att jag skulle ta med mig sotis och titta på film inann jag lagar någon mat jag kan äta. Ensam hemma, det är ju stor chans att det blir färdigmat eller makaroner med ketchup. Men bara gud vet säkert.



Postat av: Louice

Fan va snygg väska (och plånboken, haha) var köpte du dessa skönheter`? hihi(a)

2009-08-23 @ 19:45:55
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-