Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lalandia

Okej, nu har jag nästan packat klart.
Det är här jag kommer att spendera de närmaste 4 dagarna. Utan dator - utan bredband - utan mobiltelefon. Så ni får klara er själva tills på Söndag medans Emma är i Danmark.
    
Puss på er, love yall!

Postat av: Matilda

sv. TAACK SÅ MKT;) Jotaack, en bra dag har jag haft sj då??? hopppas du har det bra i denmark!

2009-08-06 @ 22:36:16
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: Olivia

ush vad jag saknar dig min crazy tjej! <3

2009-08-07 @ 23:38:13
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh herrejesus emma, nu får du komma hem! jag kmr hem imon! det känns konstigt när du inte uppdaterar din blogg, det är av hjälp av den som jag ite saknaer er så mkt :/ fort hem fort hem, gullunge!!<3<3<3<3

2009-08-08 @ 17:00:37
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-