Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'll be back

Jag sitter för er information nere i Johannas källare helt ensam. Jag börjar bli hungig och funderar på att gå upp och tigga till mig en macka eller att åka hem och äta. Johanna ska ju ändå och träna snart. Som vanligt. Nej, men den här veckan är det bara träning måndag, tisdag, onsdag, torsdag och två gånger på lördag kanske. Inte så farligt. Själv så är jag nöjd med min promenad från skolan idag och jag cyklade ju till tandläkaren igår. Jag börjar ju utveklas till ett träningsfreak.
Ironi, ni vet vad det innebär va?
Nej, nu ropar johanna att det blir isglass! See you later mates.

Postat av: thaikalle

Hej!

Vilken fin blogg du har.

Visste du att det finns röda bananer? Mina apor älskar att äta dom

2009-08-26 @ 18:25:42
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-