Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

igår

Igår blev det ingen uppdaterig, fy skäms på mej. Men jag var ganska upptagen med roligt hela tiden så det blev liksom inte av.
Jag och Johanna drog till Liseberg, och på tåget träffade vi Sara och Malin, mycket trevligt. Vi spenderade ett par timmar på Liseberg men det var alldelles för mycket folk så vi gick ut. Vi drog till bergakungen och beställde biljetter till Sommaren med Göran istället. Men den började inte mindre än 1,5 timmar senare. Så vi tog en morotskaka och satt och tittade på storbildsskärmen i salongen, där de visade New Moon trailern ungefär 1 gång varje 20e minut. Åh.
Sedan blev det bio tillslut och jag måste säga att en del av filmens delar var väldigt klockrena. Jag skrattade iprincip hela tiden. haha. Fast dock hade dom med det mesta som var bra med i trailern så det blev inte så mycket nytt. Men men, sen när tröttnar jag på skämt andra gången jag hör dem?
Klockan var sedan runt 20 och vi begav oss mot tåget, som vi såklart missade precis på minuten. Som tur är så går det ju ett tåg i halvtimman så vi tog nästa helt enkelt.
Tågresan i sig blev ju lite speciell för min del men vad gör man inte för att få komma hem? (okej typ ingen fattade det där). Men sedan cyklade johanna och jag hem på hennes vingliga cykel och kom hem en kvart senare, helskinnade.
Då tittade vi på Bombay Dreams och åt tacos och glass. För att lite senare, efter en del runtskuttande och skrik, gå och lägga oss och jag tror att jag somnade nästan direkt.

bilder kommer, soon.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-