Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

idag händer det grejer

Men ingen vet vad. Jag, Johanna och Olivia ska skriva minneshistorier idag, det kan ju bli intressant att se hur det går. Antagligen ett minne i sig, och då har vi ju lyckats, eller? Ja vi hörs väl när äventyret är över antar jag, lev livet där ute, livet r för kort för att ha tråkigt!

Postat av: nathalie

Hejhej, tänkte bara tala om för dig att jag äntligen börjat sälja mina egendesignade smycken genom min blogg. Kika gärna in, jag gör smycken i bland annat tvinnad läder, mocka och i lera. Jag kan även knyta makramé :) Än så länge är bara mina smycken i lera med berlocker så som söta cupcakes, munkar m.m uppe, men det kommer mera! :)

2009-08-29 @ 17:49:38
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-