Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

emmas fredag

Jag väcktes denna morgon av att något hårigt kittlade mig i ansiktet. Jag tittade upp på ett väldigt stort katthuvud, satte mig genast upp och skrämde vettet ur både katten och mig själv när jag plötsligt såg att klockan var 08.58 och jag dunkade i handen i väggen.
2 minuter senare tjöt mitt alarm och jag drog mig upp ur sägen för frukost. Efter den och en lång dusch så gick jag ut för att ta moppen till frisören. (där jag skulle vara kl 11). Jag upptäkte att min bensin var slut och fyllde på med min räser-gräsklippar bensin inann jag brummade iväg.
Jag kom faktiskt i tid och klippningen tog inte så lång tid som jag trodde, så jag (efter att mamma hade påmint mig) gick till banken för att fixa ett internetkonto. Herre min gud vad sega folk på banken är. Sedan åkte jg till Johanna och spenderade mestadels av dagen där tills hon skulle iväg och träna. Då åkte jag hem, och här sitter jag och mumsar popcorn och godis.
En perfekt fredag helt enkelt, haha.

Före

 

Efter
 



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-