Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

back on track

Ja, idag började schemat. Så det blev att kliva upp klockan 5.45 för att hinna med kvart över 7 bussen. Dagen började med Samhäll klockan 8 och vi gjorde inte särskillt mycket mer än att prata med nya läraren Niclas och skriva lite. Sedan satt vi ute på asfalten och tjötade, för vi fick sluta något tidigare, och sedan kom min mor och köde mig till stationen för att jag skulle hinna med min buss tillbaka till Fjärås.
Jag kom på bussen och den köde mig enda till centrum där jag gick av och till läkaren. (för mitt sår, som jag berättade om) och det gick väl bra, hon sa att det inte var något farligt i alla fall och jag ska snart dit igen. Sedan tog jag moppen tillbaka till skolan och då var det lagom till lunchen, pannkakor med sylt & grädde. Mmm.
Sedan var det bara 1 lektion som återstod, för att jag missade engelskan. Och det var Media med Krille. Ganske trevlig lektion, vi fick ju sitta ute i det vackra vädret och allt. Vi slutade lite innan 1, som vi troligtvis kommer göra varje torsdag. Så sjukt gött. Och då åkte jag hem, där jag sitter nu. Oboymuggen i högsta hugg och redo att gå tillbaka till läkaren snart.

Postat av: Annika

jajjemen :) hehe .

men uscha, stackars dig ^^,

2009-08-20 @ 14:52:44
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja, dte är superkul!

Du borde verkligen prova, och skönt är det med :)

Kram ♥♥♥

2009-08-20 @ 15:19:01
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

segt att gå upp sådär tidigt :)

2009-08-20 @ 18:08:07
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-