Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

andra skoldagen

Fridas snälla mamma skjutsade mig även denna dag till skolan och vi gjorde inte så mycket mer än att gå igenom massa mya grejer. Så vi behövde iprincip bara sitta och lyssna de timmarna vi var där. Klassen är fortfarande ganska stel men det verkar som om vi börjar mjukas upp lite och vi börjar prata med fler och fler personer. Det verkar som en ganska skön klass jag hamnade i ändå, och det är ju skönt. haha.
Efter skolan träffade jag Olivia och Johanna på kungsmässan. Sedan såg vi Annie och sprang rakt in i henne, i något som skulle likna en kram. Vi pratade lite och sedan sa hon att Pauline och Maria var någonstans i kungsmässan också så vi sprang, Olivia och Johanna med shoppingpåsar och jag med en mcdonaldspåse. Vi hittade, överföll, och kramade sönder dem när vi hittade dem på Johanssons. Underbar feeling.
Sedan var de tvugna att åka hem och vi släppte taget och jag fick äntligen äta min hamburgare. Vi såg även sebbe, haha, lite happpyfeeling över det också. 
Sedan åkte vi hem till Johanna, där Olivia fick reda på att hon skulle träna så hon var tvungen att åka hem direkt. *cryface* 
Jag och johnanna satt och tittade på 2 and a half men och americas funniest homevideos. haha. Imorgon börjar jag klockan 8, vilket betyder att jag måste ta kvart över 7 bussen härifrån. Living the dream!

Emmas ben, när dom väntar på bussen.

 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-