Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

usa 9/4

Hejsan alla glada! (och ledsna ofc)
Nu borjar det dra ihop sig mot hemfard..
Imorgon drar vi till Miami igen och kvallen dar pa sa gar den 10 timmars langa resan till Dusseldorf i tyskland dar vi ska sitta pa en flygplats i 8 timmar innan 1-timmes planet gar hem till goa goteborg.
Och sa kommer vi hem  vid 9 pa sondagkvall... vilket kommer vara runt 3 pa dagen i mitt huvud. Men det far vall go.

Sedan pa manda sa komemr jag spendera hela dagen med att skriva varldens langsta inlagg her och skriva klart mitt u-land ..Dubbelsuck!

Men jag kommer krama sonder alla pa tisdag i skolan. For tro det eller ej, men jag saknar er grymt.
Jag saknar att folk fattar nar juag sager .. Ful?  eller .. Jussste kom hit a ling ling!  nar nagon sager nat liknande.. eller  bara later som stitch (som jag traffade pa disneyworld btw :D ) A dream come true!
 Men massa massa fula ling ling kramar fran Stich the Bruno. ( som faktiskt har blivit lite bruno oxo ) meheheh.

SE YOU REALLY SOON baverbarn :)

Postat av: bäverbäbis

om 20 minuter kommer du hem ditt lilla tjockeflens:)

Jag åker inte hem förän imorron!! ÄGGAD ;)

saknar dej min flugbäbä.

2009-04-12 @ 20:43:32
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-