Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

SVERIGE!!!!!!!!!!

Home sweeeet home.
Det här har varit en ganska konstig helg för mig. Jag vaknade (väcktes) vid 8 på Lördagsmorgonen i Usa och sen dess har jag sovit mindre än 2 timmar..
Och ändå känner jag mig inte trött, i alla fall inte jätte. Tror jag?
Det är en konstig känsla som inte går att beskriva.
Timmarna jag sov var en halvtimma på 11 timamrs planet och lite mer än en timma på det kalla stengolvet på Düsseldorf flygplats..
Känns bra.

Det är inte förrän nu, när jag är hemma, hemma i mitt älskade hemland som jag förstår hur mycket jag saknade det. Att komme in på landvetter flygplats efter en ganska lång semester, den känslan är obeskrivlig. Känslan av att gå igenom ett rum och höra massa göteborgare prata om hur gött allt är, att hämta väskorna och gå iväg mot bilen, kall för att man inte har varma kläder på sig, men ändå varm för att man vet att man är hemma.

Borta är grymt bra. Men hemma slår inget.

Inom loppet av 1 dygn (hoppas jag) så kommer det att finnas ett inlägg här inne som nog kommer att ta 1 dygn att läsa. Jag ska försöka göra det så kort som möjligt men med så mycket detaljer som möjligt ändå. Det kan bli svårt, efter som att det är över 2 veckor som vi snackar om. 
Wish me luck..


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-