Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

söndag i kungsbacka

yo bro.
Idag kravlade jag mig upp vid halv 12 och gjorde iprinsip ingenting fram till 2 då jag inte orkade göra ingenting längre och drog hem till Johanna, fast hon insisterade på att vi ändå inte skulle hinna göra något. Men jag åkte dit ändå, varför slösa bort en söndag med att sitta hemma liksom?
Vi han faktiskt kolla på lite roliga youtube-klipp & en bit av titanic innan hon skulle iväg och träna. Då stack jag till fyren och träffade älsklings-annie som spelade fin fiol på vårkonserten där inne. Hon hade bakat den mest gudomliga kladdkakan också, som jag självklart var tvungen att köpa. Det var säkert iallafall top 3 bästa kladdkakorna jag någonsin ätit. och tro mig jag har ätit mer än 3.
Eftersom att många inte kunde komma in på grund av olika anledningar och titta på Annie-stumpan så gjorde jag den snälla tjänsten och spelade in när hon spelade helt enkelt. Så här är Annie the rocker Gunnarsson på fiol.
 
Ha det bäst - så hörs vi.


Postat av: linnea

rolig blogg, diggar headern! :)

2009-04-27 @ 16:43:30
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-