Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

säg mjao - det är måndag

Hallå i brallan.
Idag är det måndag, living the life. Jag försov mig som vanligt, seriöst, jag måste fixa min väckning, jag vaknar ju inte. På en halvtimma hade jag duschat, klätt på mig, fixat hår, fejs och gympakläder och gått ut genom dörren med en macka i handen. Ganska bra jobbat för en lathög som jag.
Dagen började med So och fortsatte med musik. På gympan så hade jag tänkt springa stora-lill slingan men jag hade inte tagit mitt pollen-piller så nä det sket sig redan långt innan. Istället så hade jag gympa inne med kilalrna & jennifer&carro. Trevligt, men våldsamt. Maten idag bestod av någon kebabgryta som jag inte precis kunde sätta toppbetyg på men jag tog mig vidare till spanskan och fick redan på att jag klarade det oförberädda provet som vi hade förra veckan - och dessutom vg. Trevligt. Sedan var det bara, eller inte så bara, svenska & no kvar och jag minns inte så mycket av lektionerna, bara att vi hade coola skyddsbrillor på No:n. Here are some pics.


Postat av: hannisen

jo, för man brukar ju glömma när man har nationellt prov..

2009-04-27 @ 18:50:14
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: emmopemmo

2009-04-27 @ 20:37:06
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha, jusste ;D

2009-04-27 @ 20:37:50
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-