Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tänk er..

Vi har idag 55 dagar kvar på smedinge.
Och ungefär 30 av dem är skoldagar.
De 4 åren som jag aldrig trodde skulle ta slut på riktigt. Jag antar att vi inte är barn längre, att vi faktiskt är påväg att växa upp till vuxna människor. Jag menar tänk er. Tänk er när vi gick i sexan och knappt vågade kolla upp på de stora niorna. Vi är de där stora niorna nu. Vi är lika stora som dem nu. Jag kommer ihåg tre jättestora nior som jag tyckte såg ut som jättar. De klättrade runt på skåpen och skrek hela tiden och jag var jätterädd för dem.
Jag menar tänk er de stackars sexorna som måste gå förbi Mårlind, Putte, Jocke eller Sebbe nu när dem är som värst?
Eller tänk er istället tvärt om.
Sexorna. Hur små de är. Kan ni tänka er att vi var sådär små för 3 år sedan? Jag menar, kolla här bara..

Det är vi. Det är faktiskt vi, även om Sofie är längre än Norman och Pauline är längre än Mårlind. Och vad som fick mig att titta ordentligt. Jämför oss med Johan! Johan som inte änns var så lång. Patrik är ju bara lite längre än honom och han står på en stol för tusan.
Tänk er hur länge vi har varit tillsammans. Enda sedan vi såg ut såhär.

Postat av: Olajvi

nej nu blire fuktigt i ögonen! jag vill inte enns tänka på de! fastän jag tycker att sexans skolkort ser väldigt roligt ut.....hehe

2009-04-16 @ 19:43:58
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: hannisen

glad och ledsen på samma gång. Jag fattar inte hur jag ska orka pallra mej upp ur sängen nästa år utan 9B1. De sorgligaste är att vi kanske aldrig mer träffar några.

Nä, jag kan inte ens tänka på de nu, för jag blir derimerad.

2009-04-16 @ 20:55:40
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: soffipropp

ooooomg,

att inte se alla galna 9b1are varje dag...

jag fattar inte hur man kmr klara sig? ...

man inte alla gå om? ^^

.. ellr gå estet, musik på aranäs (:

2009-04-17 @ 19:59:22
URL: http://sofie-andersson.blogspot.com
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-