Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dikt till So-lektionen 21/4-09

Av: Emma den Granne

dissare - det är vad Annie är
nu när jag ensam sitter här
en sexa står och speglar sig i fönstret
han ser mig inte genom glasmönstret
nu såg han mig ha ha ha
och sprang snabbt iväg och skrek Aa!
Patrik ska hämta papper sa han
vilket John inte tror att han kan
Sara vill ha hjälp med spanska av mig
jag skrattar och säger ''jag är sämre än dig''
hon envisas ändå, och vad har jag för val?
jag gör ingat annat än detta konstiga tal
eller dikt kanske det är
skit samma, de är lika som bär
Putte pratar om privata grejjer
mest om datan och skolan och inte om tjejer
Jennifer sjunger på astrid lindgren låtar
mest ronja röverdotter och hassan snackar om båtar
Hassan har erkänt att han är kär i Jim
medans Therese sitter och smygluktar på lim
snart är lektionen slut
jag väntar bara på att få springa ut
Skrika '' Nu är det helg !!'' fast det bara är tisdag
men det visste väl inte jag.

Postat av: Anonym

du har en talang emma grann. (de rimmar!)

2009-04-23 @ 21:34:35
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan.. efter att jag tryckte på skicka-knappen så kom jag på att de inte alls rimma...

2009-04-23 @ 21:35:12
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: emma

hahahaha x)

2009-04-24 @ 14:46:40
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-