Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

workieworkie..

Dagen börjde heelt fel för att vara en lov dag!
gick igång 6.30 å då va de bara att gå upp. Här skulle jobbas..
7.15 - Jag och bror åker in till jobbet.
Jobbet som alltid brukade vara så fresh å rent i våra minnen förvandlades idag till en mörkmörk bajstoa. Hahaha. de lät ju lite överdrivet men jag skojjar inte!
Vi brukar ju allltid sortera papper, vilket inte är så roligt , men det är värt 525:- på en dag.
Idag kom vi in och fick veta att vi skulle räkna skruvar och rör.
'Okej' tänkte vi, roligare än å sortera papper i bokstavsordning i alla fall ;-)
MEN DÄr TÄNkTE VI FEEEEEEL!
haha. Thomas ledde in oss i mörkrets kammare och visade oss några rör som vi skulle räkna, typ 700 olika sorter. Jag började typ i mitten och tog i den första rörbiten och slägde ner den i en låda,
- En, räknade jag
Tog i nästa och den va så tjock att jag inte kunde ta runt den så jag var tvungen att sätta tummen innuti röret. (MISSTAG!)
hahaha. nästa sak som hela jobbet hör är:
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
det rinner ut nån kladdig brun diarré gegga från röret ut på mina händer, fyyyyfan!
Restan av dagen kan ni ju bara lista ut hur den var. ..  jiiipiii räkna diarré rör! :D
.. (y)
Sen fick jag så jäävla ont i ryggen & fötterna så jag skulle va smart och sätta mig på en låda, men efter 3 minuter så sa de 'BRAK' och jag satt på golvet i en papp-toa.. (bild där nere)
yessssss
sen så var dagen mest
" - Ett, Två, Diarré, Fyra, Fem............ Sjuhundratio.. "

och klockan fyra när jobbet var slut så var inte den jobbiga dagen över heller....
Då va det tandläkaren som gällde, wooopppiiiii!
dra åt den jävla tandställningen så ja inte änns kan dricka vatten på 4 dagar .. suck

jaja. ha en underbar dag nu (;
pusssss


Postat av: dinfru

hahahaha. fresha rör ! ;o

2008-12-23 @ 20:47:57
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-