Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Simply the best

Tjenare !
Idag väckte papa mej klockan halv 11 .. suck, aldrig får man sova!
Jag tog mig lite frukost i alla fall och sedan drog jag till Johannis. Vi käka lunch å spela guitarrhero typ länge, och till sist så sjöng vi lite singstar, som hon äger ut mej fullständigt i..
tummen upp.
Pappis och Mathias kom och hämtade mig för jag hade inget busskort, och orka betala 25 kronor ?
Jaja. harrre bra, nu ska ja äta den sista tårtbiten. moahahahaha 

pusshaaaj ! 

johanna spelar guitarrhero


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-