Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sammanfattning

Jadu,
nu har nästan ett helt år gått och eftersom att jag inte kommer ha så mycket tid att skriva imorgon så kan jag väl lika gärna sammanfatta det idag.
Året började med att jag kom hem från Thailand på nyårsdagen.
Sedan började ju skolan med min underbara klass, en hel vårtermin gick och vi han med mer bus än någonsin. Vi åkte till Brännö också, mysigast i världen!
Sedan får vi ju inte glömma Årets helt klart bästa nykomling!
Björn Gustafsson
Så jäkla grym, ja bäst helt enkelt!
Och så åkte familjen skidor i Branäs i Mars, för tredje året i rad.
Hahaha,  jusste och Mathias kom på att han skulle ta av skyddsplasten på sina skidglasögon, det tog tre år! Hahaha, han hade klagat på att han inte hade sett något under alla 3 år. Fattar ni hur mycket vi mobbade honom?
Eller vi mobbar honom fortfarande
" Jag kan see!! "
Och året innan så snubblade han på en kant  i restaurangen med en stor tallrik Spagetti & Köttfärssås som hamnade över hela golvet, hahaha. Gissa hur många gånger han har hört;
" Akta kanten " efter det?
Jaja, jag kanske ska berätta något av mina misstag också? Som i Stockholm i somras, när vi åkte en båt med stora (rena!) glasfönster och sara hade öppnat sitt (hon satt bakom mig) och ropade "kolla Emma!"
Självklart så trodde jag att mitt fönster var öppet så jag dunkade i huvet i fönsterrutan i ett försök att kolla ut.. Och hur många gånger har jag inte hört;
" Akta fönstret " ?
Jaja, jag kanske ska skriva några bra saker vi har gjort..
eehh.....
hmmmm.... eh..
svårt att komma på några men,.. Haha, vi hade kul i alla fall.
Det är väl huvudsaken?

Hoppas att 2009 blir lika skoj!
pösss

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-