Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Pippi Långstrump

Haha.
Idag skulle familjen se pippi långstump musikalen på lisebergteatern..
Och eftersom att vi hade lovat sara att käka på donken så stannade vi i kållered och gjorde det. Dålig service säger jag bara, ingen ketchup och Maten tog lång tid att få.
Sen lekte jag å Mathias lite med Ronald där utanför. hahaha.
En på bild jag tog på mathias när han sitter brevid ronald, så ser man en gubbe som sitter å kollar konstigt åt vårat håll, haha, detta märkte vi sedan.
Efter maten drog vi till Göteborg å in på Lisebergsteatern.
Jag såg en väldigt lång man komma in genom dörren och tänkte för mig själv
"haha, stackars den som hamnar bakom honom"
Jättekul, INTE. För sen går jag in i teatern och sätter mig på min plats, och några minuter senare så kommer mannen in och sätter sig framför mig.
Jag tog en bild på det jag såg när jag kollade rakt fram, jag laddar nog upp den senare, för mobilen laddas.
Men men, jag såg lite i alla fall, och hörde vad dom sa.
Det var faktisk rätt kul, skrattade några gånger. Haha och i slutet när Pippi skulle åka iväg från Tommy och Annika (det sorgliga)
Så sa Tommy:
- Pippi, jag har skrivit en dikt till dig.
Och så satte sig alla runt honom för att lyssna, och när han hade sagt den första raden på dikten så började en av poliserna 'gråta', (det skulle man tycka vara sorgligt)
Jag och mathias satt brevid varandra och jag fnissade till lite för de såg så jäklans kul ut!
Då började det, hahah. Jag och Mathias satt och Gap Flabbade. Medans alla andra försökte höra den sorgliga dikten.
hahahaha. vilket avslut. ;D

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-