Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Juldagen.

Men tjaaaa
Okej. Jag är en nu ägare av en systemkamera! :D
Nikon D60
Bara testfotat lite än så länge, men den verkar super (y)
TACKTACKTACKTACKTACK snälla Tomten [mamma&pappa m.fl.]
Annars fick jag lite fina småsaker åxå. tackar så mycket!

Och nu? Nu var julen sluttt. Idag har jag bara suttit å spelat spel med min kära syster, ätit knäck å druckit julmust. (och såklart testat min kamera ;P)
Hoppas att du har haft en underbar jul, fast det inte är någon snö :(
Jag tycker faktisk att det ska snöa nu! Gud, ge mig lite vinter!
Nästa stopp på schemat är då Nyår!
Kommer bli grymt kul, hos min alsterberg, där ska festas hela natten!
Säger bara; Seee upp nu alla grannar, här ska de smällas, tuuuutas å skrikas! ;D
ohyessssssss !

puss å Tjoflöjjt!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-