Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ännu en lång jobbdag

Skönt att sätta sig ner och pusta ut efter   10 timmar på jobbet idag med. Men jag klagar inte, pengarna kommer ju in och det är det som räknas. 

Dock kan jag inte direkt dela med mig av något jätteroligt som har hänt idag. Jag har räknat skruvar, packningar, rör och diverse andra saker ute på lagret. Letat artikelnummer till hälften av grejerna som inte var märkta, tagit hand om kunder, kapat slang osv. Superkul. 


Enda bilden som togs idag. Någon som skulle ha såna här, var tvungen att mejla en bild. Woho, hoppas ni antecknar! 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-