Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndags-snack

Hej igen, nu är jag (typ) redo för utställning imorgon! Ha bara lite smågrejer kvar nu som jaf utan tvekan kommer hinna klart med. Så det känns grymt kul och skönt! Imorgon är jag på plats tidigt på morgonen och sätter upp bilderna. 
 
Annars då? Hade en trevlig kväll igår som sagt och så var jag och fotograferade ett par familjer idag vid Tjolöholms slott i småregnet och stormvindar, men det blev bra tror jag, jag har inte hunit kolla igenom bilderna ännu men skall definitivt göra det ikväll för jag brukar inte kunna hålla mig längre än så när jag har tagit nya bilder. 
 
Här är en bild från igårkväll med fina Olivia och en bild från idag precis efter att vi hade fotat klart i Tjolöholm. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-