Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dags att ta tag i saker och ting

Nu är ja hemma i Sverige, har sovit ut ordentligt och nu börjar allvaret igen. Under vecka 38-39 kommer jag att ställa ut nio bilder i stort format på Kulturhuset Fyren i Kungsbacka och jag har minst sagt mycket att förbereda innan det. (Jag kommer med lite mer info inom kort). 
 
Sedan skall jag börja plugga lite på distans och jag tror att det börjar imorgon men jag har lite dålig koll på det (God morgon standard-sista-minuten-Emma) så jag måste läsa på lite om det idag, och eventuellt läsa några kapitel i några böcker (som jag i alla fall har beställt och de har kommit!). 
 
Syster Sara, från en fotografering för några månader sedan,
(har egentligen ingenting med inlägget att göra men tänkte att det var kul med en bild).

Postat av: Frida

Du får fota utställningen och blogga om den så att jag får se. Är i Falun och lever livet (hehehe, nej)

Svar: Ska jag göra :)
Emma

2013-09-01 @ 16:14:14
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-