Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Brownie

Jag färgade håret idag också, lite sådär halvspontant så blev det brunt. Så på ett par dagar gick jag från långt ljust hår till kort mörkt hår. Jag kan visa bättre före-efter bilder en annan dag! 


Postat av: Frida

Jag har supermycket utväxt för känner ingen här uppe som kan färga mitt hår. HAHAHAHA fml
Vill också ha kort hår, men kommer inte passa i det ):

Svar: Varför skulle du inte passa i det? :) tror jag nog!

Haha!! Färga det själv om du vågar? ;)
Emma

2013-10-09 @ 11:33:35
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-