Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Har kommer lite bilder

Har kommer lite bilder fran i fredags da vi besokte lite olika sevardigheter i Waco. Vi hade det skoj! Skall forsoka fa upp bilderna fran fotbollsmatchen igar ocksa, sa snabbt som mojligt. 
 
Vi var pa ett Dr Pepper museum och ett Texas Ranger museum. Hade ratt kul haha. 
 

Postat av: Thilda

Ser ut som du fått lite färg ändå du! :D

Svar: Haha det har jag!! Har inte vart brun sedan 2010 typ ;) Nu är jag bryyyn mannen. Skall försöka att ha kvar det i Gran Canaria så att jag inte bränner sönder mig!
Emma

2013-03-21 @ 00:10:39
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-